Jump to content
Sign in to follow this  
  • entries
    11
  • comment
    1
  • views
    4,095

Latest travertine paver pool deck we completed.

Sign in to follow this  
Chappy

1,200 views

This stuff is just stunning! It adds so much to the appeal of the house. It was just so bland before we sealed it with the Seal 'n Lock Super Wet. We also drained down the pool and sealed the stone coping and spillover spa.

?ui=2&ik=495cb286a8&view=att&th=13e6bc447a4dbd70&attid=0.1&disp=emb&realattid=4c2975dbcca45dc0_0.1.2&zw&atsh=1?ui=2&ik=495cb286a8&view=att&th=13e6bc447a4dbd70&attid=0.8&disp=emb&realattid=4c2975dbcca45dc0_0.1.1&zw&atsh=1

Sign in to follow this  


1 Comment


Recommended Comments

دسته بندی دستگاه های کارواش صنعتی

دستگاه کارواش صنعتی دستگاهی مکانیزه و کاربردی برای شستشو و نظافت انواع سطوح افقی و عمودی می باشد. این دستگاه ها با استفاده از پاشش آب پر فشار تمامی آلاینده های چسبیده بر روی سطوح را شستشو داده و از محیط حذف می نمایند. با توجه به اینکه آب داغ از توان بالایی برای شستشو و حذف آلاینده های چرب و روغنی برخوردار می باشد، استفاده از آب داغ پر فشار به راحت یمی تواند تمامی لایه های چرب و روغنی را که در اثر گذر زمان بر روی سطوح انباشته شده و سفت و سخت شده اند را شستشو داده و از محیط حذف نماید. از این رو به به منظور تامین نیاز های نظافتی محیط های گوناگون دستگاه های کارواش صنعتی در دو نوع واترجت صنعتی آب سرد و واترجت صنعتی آب گرم طراحی و تولید شده اند. هر یک از این دستگاه ها ویژگی های خاص خود را داشته و از این رو برای عملیات های نظافتی متفاوتی از آنها استفاده می شود.

ویژگی های دستگاه کارواش صنعتی آب سرد

این مدل از دستگاه های واترجت صنعتی به منظور افزایش فشار آب وارد شده به دستگاه،‌ مجهز به پمپ فشار قوی می باشند. در این دستگاه ها آب با فشار معمولی وارد دستگاه شده و در نهایت پس از عبور از پمپ دستگاه، فشار آب افزایش یافته و در نهایت از طریق لنس و نازل بر روی سطوح هدف پاشش می گردد. فشار بالای آب در این دستگاه ها موجب افزایش توان نظافتی این دستگاه ها شده و در نتیجه این دستگاه ها از توان بالایی در نظافت و حذف آلاینده ها دارند.

ویژگی های دستگاه کارواش صنعتی آب گرم

دستگاه کارواش صنعتی آب گرم، دستگاهی مکانیزه و صنعتی برای شستشو و حذف لایه های عمیق آلودگی از روی سطوح می باشد. این دستگاه ها به منظور شستشو و حذف لایه های عمیق آلودگی چرب و روغنی مجهز به سیستم گرمکن می باشند. با توجه به اینکه ورود اب داغ به داخل پمپ موجب آسیب پمپ شده و در نهایت عمر مفید پمپ را کاهش می دهد، در این دستگاه ها آب ابتدا وارد پمپ شده و پس از افزایش فشار به منظور افزایش دما وارد سیستم گرمکن دستگاه می شوند. پس از اینکه دمای اب افزایش یافت به واسطه فشار بالایی که از پمپ به آن وارد می شود، وارد می شود به سمت سطوح هدف پاشش می گردد.

مقایسه واترجت صنعتی اب گرم و کارواش صنعتی آب سرد

دستگاه واترجت صنعتی آب گرم به واسطه تجهیز به سیستم گرمکن، در مقایسه با واترجت صنعتی اب سرد ابعاد بزرگ تری داشته و این رو جا به جایی و حمل و نقل آنها دشوار تر می باشد. این دستگاه ها به واسطه داشتن سیستم گرمکن، به فضای بیشتری برای نگهداری نیاز دارند. علاوه بر این هزینه نگهداری واترجت صنعتی اب گرم از هزینه نگهداری دستگاه کارواش آب سرد بیشتر می باشد چراکه این مدل از کارواش ها مجهز به سیستم گرمکن می باشند. همچنین هزینه خریداری و تهیه این دستگاه ها از نمونه های کارواش صنعتی آب سرد بیشتر می باشد.

Share this comment


Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×